Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΕΡΤ,επίσημος χορηγος ολυμπιακου......



Αναδημοσίευση από paok24.com

Όπως είναι γνωστό, η ΕΡΤ έχει αγοράσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Ολυμπιακού, καταβάλλοντας, όπως λέγεται, το ποσό των 8.500.000 ευρώ ετησίως. Το ποσό, αντιστοιχεί στο 45% του ετήσιου μπάτζετ του ΠΑΟΚ, που από τα τηλεοπτικά του δικαιώματα στην κεντρική διαχείριση, παίρνει περίπου 4.000.000 ευρώ.
Αν κάνετε μια απλή διαίρεση, θα διαπιστώσετε ότι κάθε ένα από τα 15 εντός έδρας παιχνίδια του Ολυμπιακού, κοστίζει στη Δημόσια Τηλεόραση, περίπου 565.000 ευρώ.

Τρεις ώρες σερί να παίζει διαφημίσεις, σε παράλληλη μετάδοση με το παιχνίδι (πριν και στο ημίχρονο διαφημίζει τους άλλους χορηγούς του Ολυμπιακού), δεν τα βγάζει. Τώρα θα μου πείτε, αυτός που υπέγραψε τη σύμβαση κι έγινε μέγας χορηγός του Ολυμπιακού, από την τσέπη του τα δίνει;

Όπως γίνεται αντιληπτό, κάθε εντός έδρας παιχνίδι του Ολυμπιακού στοιχίζει στην ΕΡΤ ίσως και ακριβότερα, απ΄ όσο της κοστίζει για παράδειγμα, το Μπαρτσελόνα – Ίντερ για το Τσάμπιονς Λιγκ.
Επειδή, λοιπόν, το προϊόν κοστίζει ακριβά στην ΕΡΤ, κάνει τα πάντα για την καλύτερη κάλυψή του. Καμιά φορά, βέβαια, υπάρχουν και ατυχίες.

Έτσι, αν και το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ καλύφθηκε με έξι κάμερες, δεν είδαμε κανένα διαφωτιστικό ριπλέι για αμφισβητούμενη φάση υπέρ του ΠΑΟΚ και εις βάρος του Ολυμπιακού.

Στη φάση, που ο Σαλπιγγίδης ζητάει το πέναλτι, μάλλον η κάμερα, πίσω από την εστία, που θα έπρεπε να πιάσει τη φάση και το τράβηγμα του Παπαδόπουλου, δεν δούλευε. Όπως δεν δούλευε και καμία κάμερα, που θα μπορούσε να διαλευκάνει τη φάση.  
Είδαμε ριπλέι από τη μόνη λήψη, που το μόνο που σε βοηθάει, είναι να κάνεις υποθέσεις.

Στη φάση της πρώτης κίτρινης του Ίβιτς, όταν ο Ντούντου κλωτσάει τη μπάλα στο κεφάλι του, ενώ είναι πεσμένος στο έδαφος, επίσης δεν δούλευε καμιά κάμερα, για να δούμε ριπλέι.

Στη φάση της γονατιάς του Μοντεστό στον Ίβιτς, ένα λεπτό πριν αποβληθεί, δούλευε μόνο η κάμερα, που ήταν στην πλάτη του Γάλλου.

Στην φάση, που ο Γκαρσία πήγε να εκτελέσει κόρνερ μπροστά στη Θύρα 7, μόλις άρχισε να βρέχει αντικείμενα προς το μέρος του, ο σκηνοθέτης αμέσως άλλαξε το πλάνο, όλως τυχαίως, για να δούμε κάτι άσχετο.

Σ’ όλα τα άλλα γήπεδα, σε τέτοιες περιπτώσεις, ζουμάρουν όλες οι κάμερες.
Αντιθέτως, στο 94’ όταν η μπάλα χτυπάει στο χέρι του Μπουσαϊντί μέσα στην περιοχή, το είδαμε από δύο και τρεις λήψεις και μία κοντινή, για να είμαστε σίγουροι ότι είναι χέρι, το οποίο δεν είδε ο Παμπορίδης.

Τη φάση της δεύτερης κίτρινης του Ίβιτς, την είδαμε σε πέντε έξι ριπλέι. ΟΚ, το εμπεδώσαμε, κίτρινη ήταν.

Τη χειρονομία του Ελ Ζαρ προς την κερκίδα, σε μια ανύποπτη φάση στο τέλος του αγώνα κι ενώ η μπάλα παίζεται αλλού, επίσης την είδαμε, αφού την έπιασαν οι κάμερες.

Το οφσάιντ, με το οποίο κόβεται λανθασμένα ο Ρόμενταλ στο 2-0, το είδαμε με τη γραμμή.  

Αντίθετα, τον Ρόμενταλ στη φάση του 2-0, δεν τον είδαμε με τη γραμμή, για να διαπιστώσουμε αν είναι οφσάιντ (που κατά 99% δεν είναι).

Τις χειρονομίες του Γκαρσία στο τέλος του αγώνα προς τις κερκίδες, τις είδαμε όλες και δεν χάσαμε καμία. Και από κοντινές, και από μακρινές λήψεις.  Να εμπεδώσουμε πόσο αλήτης είναι!

Το τζαρτζάρισμα του Ζουέλα με τον Παπαδόπουλο «οπίσθια με οπίσθια» στο πρώτο ημίχρονο, το είδαμε επίσης από αρκετές λήψεις, μήπως και ανακαλύψουμε πουθενά κανένα πέναλτι. Είδαμε και σε κοντινό τον Ζουέλα να τα χώνει τον αμυντικό του Ολυμπιακού. Τη σφαλιαρίτσα του Μιραλάς στον Ζουέλα, δεν την είδαμε. Είχε λήξει ο χρόνος.

Αυτόν τον σκηνοθέτη κι αυτή την ΕΡΤ, τους πληρώνουμε όλοι μας.

Υ.Γ. Για τον απερίγραπτο σχολιαστή Θεοφιλόπουλο τι να πει κανείς;Έχω την εντύπωση οτί αν δεί μια μπάλα ποδοσφαίρου στο δρόμο θα την πάει στο τμήμα για βόμβα.....

1 σχόλιο: