Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Η ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ


Το περιστατικό διαδραματίζεται στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 26/1/2011 πίσω από το πάρκο της Νέας Ελβετίας όπου υπάρχει ένα γήπεδο ποδοσφαίρου και κάποιοι χώροι του Δήμου Θεσσαλονίκης για αθλοπαιδιές καθώς και κάποια οικόπεδα του Δήμου που τα περιφράζει όποιος θέλει.
Εμφανίζονται δύο μηχανές της ομάδας ΔΥΑΣ της Ελληνικής Αστυνομίας που τους βλέπουμε να συνομιλούν με κάποιους Ρομά που έχουν εγκατασταθεί εδώ και καιρό σε κάποιο από τα περιφραγμένα οικόπεδα, και έχουν βρωμίσει τον χώρο όπου αθλούνται και μικρά παιδιά.
Η συζήτηση γίνεται μεταξύ δύο πενηντάρηδων που αθλούνται στον παραπάνω χώρο.
-        Επιτέλους ήρθαν να τους διώξουν
-        Όχι δεν μπορούν είναι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορούν να τους διώξουν από την Ελλάδα.
-        Και ποιος είπε να τους διώξουν από την Ελλάδα, να τους συλλάβουν για το αδίκημα που κάνουν αυτή τη στιγμή της καταπάτησης δημόσιας περιουσίας.
-        Δεν μπορούν γιατί πληρώνουν ενοίκιο στον άλλο που τα έχει περιφράξει
-        Πολύ καλά ας αποδείξουν ότι πληρώνουν ενοίκιο
-        Σιγά μην και τους δίνει απόδειξη.
-        Άρα λες ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα οι αστυνομικοί.
-        Έτσι μου φαίνεται.
-        Να σε ρωτήσω αν εγώ έρθω στο διπλανό οικόπεδο και κτίσω ένα σπίτι εμένα μπορούν να με συλλάβουν και να με πάνε αυτόφωρο?
-        Φυσικά και μπορούν, δεν θα έχεις άδεια από την πολεοδομία να κτίσεις σε οικόπεδο που δεν σου ανήκει.
-        Αν κάνω κι εγώ μια παράγκα?
-        Έλα τώρα μπορείς να ζήσεις εσύ σε παράγκα? Δεν τους λυπάσε τους καημένους. Θα πρέπει να τους βρούμε ένα μέρος να τους το παραχωρήσουμε για να εγκατασταθούν.
-        Εμένα γιατί δεν μου βρίσκει η πολιτεία ένα μέρος να μου το παραχωρήσει και επειδή δεν μ’ αρέσει να μένω σε παράγκα θα κτίσω ένα σπίτι θα πληρώσω για την άδεια και όλους τους φόρους το ΙΚΑ και όλα τα σχετικά.

Αυτό είναι το κράτος μας, αυτό είναι το κράτος που μας ταιριάζει όταν δεν είναι αυτονόητο, ότι η δημόσια περιουσία δεν μπορεί να καταπατείται, η μίσθωση αποδεικνύεται με μισθωτήρια συμβόλαια που έχουν κατατεθεί στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και ότι αφού το κράτος δεν μπορεί να παραχωρήσει οικόπεδα σε όλους τους πολίτες που δεν έχουν σπίτι δεν μπορεί να το κάνει μόνο για κάποιους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου