Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Ιούνης μήνας το θυμάμαι

Ιούνης μήνας το θυμάμαι


Am

Πάει κι αυτό το καλοκαίρι τρίτο είναι ετούτο στη σειρά.

                                   G                                    Am

Τρία χρόνια είμαι μονάχος τρία χρόνια είσαι σκιά.

Am G Am

G                            Am

Ιούνης μήνας το θυμάμαι.

G                            Am

Βράδυ φεγγάρι ξαστεριά,

Am                          G

εμένα είχες προσκεφάλι

                              Am

κι εγώ σε είχα αγκαλιά.

Am

Ψάχνω ρωτώ φίλους γνωστούς κι αγνώστους, μήπως σε είδαν πουθενά.

                                       G                                      Am

Άννα τους λέω πως σε λένε και ήσουν τότε δέκα επτά.

 

Am G Am

G                                    Am

Σεπτέμβρης μήνας το θυμάμαι

G                            Am

βράδυ αγέρας παγωνιά,

Am                              G

με χαιρετούσες με φιλούσες

                                Am

σ΄ είχα γεμίσει με φιλιά.

Am                          G

κι Ιούνης μήνας το θυμάμαι.

Am                             G

Βράδυ φεγγάρι ξαστεριά,

Am                          Em

εμένα είχες προσκεφάλι

G7                           Am

κι εγώ σε είχα αγκαλιά.

 

              Στοίχοι και μουσική : Στεριανός Καρατζοβάλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου