Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

ο φόβος μου φέρνει το κρασί

ο φόβος μου φέρνει το κρασί







Ο Φόβος φέρνει το κρασί

 

Ο Φόβος φέρνει το κρασί  κι η μοναξιά τη λύπη

Μα εσύ καρδούλα μου χρυσή, τίποτα δεν σου λείπει

Για αυτό τα βράδια ξαγρυπνώ  και πίνω στην υγειά σου

Μην τύχει και σ’ ονειρευτώ  και μην  μου πεις το γεια σου

 

Τώρα που ζω με τη σκιά τον ήλιο αποφεύγω

Που ξετυλίγει τις κλωστές και ξεθωριάζει τις μορφές

Αυτές που λεν το φεύγω

 

Μα εγώ κλείνω τα μάτια μου και βλέπω τη μορφή σου

τα κοραλλιά μαλάκια σου τον ήχο της πνοής σου

Οι νότες και τα χρώματα χορεύουν το μυαλό μου

Και τα δικά μας όνειρα   ‘γιναν χορός Ζαλόγγου

 

Τώρα που ζω με τη σκιά τον ήλιο αποφεύγω

Που ξετυλίγει τις κλωστές και ξεθωριάζει τις μορφές

Αυτές που λεν το φεύγω

 

Στίχοι και μουσική: Στεριανός Καρατζοβάλης  28/12/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου