Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020

Απόψε φεύγω

απόψε φεύγω



ΑΠΟΨΕ ΦΕΥΓΩ

e   d   c  Am                   C      G   Em
Απόψε φεύγω απ’ τη μαύρη πολιτεία  
Em                                        a  g     e   d Em
παίρνω τα όνειρά μου σε πράσινη  αγκαλιά  
e   d   c  Am           C        G      Em
Απόψε φεύγω για τη μικρή πλατεία
Em                                          a  g  e     d Em
θα βρω για να ξαπλώσω  σε πέτρινα σκαλιά
                 ----------------
C                                                             Am
Κράτα μου μια θέση σ΄ αυτή εδώ την τρύπα
                  Dm                Am
σε παρακαλώ ξέχνα όσα είπα
C                                                                     Am
Μόνο  κράτα μου μια θέση σ΄ αυτή εδώ την τρύπα
                  Dm                   Am
εγώ σ΄ αγαπώ κι ας μην το είπα
                ------------------
    e   d   c  Am              C    G   Em
Μες στην αυλή σας δεμένο το σκυλί
Em                          a  g     e   d Em
σκύβω του δίνω κι άλλο ένα φιλί
   e   d   c  Am             C    G         Em
Δεν με τρομάζει το φτωχικό σου σπίτι
Em                          a  g     e   d Em
και ας με λέει κι η μάνα σου αλήτη
--------------------------------------
C                                                            Am
Κράτα μου μια θέση σ΄ αυτή εδώ την τρύπα
                  Dm                Am
σε παρακαλώ ξέχνα όσα είπα
C                                                                     Am
Μόνο κράτα μου μια θέση σ΄ αυτή εδώ την τρύπα
                  Dm                   Am
εγώ σ΄ αγαπώ κι ας μην το είπα

Στοίχοι και μουσική : Στεριανός Καρατζοβάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου